BESTILLING

Hvornår skal man bestille kagen?
Det er bedst at bestille kage i god tid. Alt er håndlavet og frisk produceret. Derfor er det en god ide at booke kagen i god tid især i perioden marts-oktober. Bestilling skal dog altid være minimum 1 uge i forvejen.

Send venligst en forespørgsel og jeg behandler den så hurtigt jeg kan. Jeg svarer ofte med det samme eller samme dag. Fra onsdag til fredag, har jeg meget travlt, hvorfor kan du forvente lidt længere svaretid.

Hvordan bestiller man kagen?
Du kan udfylde bestillingsformular på min hjemmeside www.kagermedsjael.dk via Facebook, Instagram eller personligt i butikken. Jeg tager ikke bestillinger på telefonen. 

Bestillinger skal være skriftlige.

Når du udfylder bestillingsformular, skal du oplyse

  • Afhentningsdato.
  • Dit navn og telefonnummer.
  • Hvor mange personer kagen er til (Mindste kage er til 15 personer og derefter + 5 personer, 20-25-30 personer osv.)
  • Smag. Hvilken smagsvariant ønsker du? (Smagsvarianter finder du her….)
  • Skrift på kagen (Navn, dato, osv.)
  • Kagens design (Farve, pynt osv.) Du kan også vedhæfte nogle billeder til din bestilling som illustration/inspiration.
  • Evt. allergener

Når du udfylder og sender bestillingsformularen, betyder det ikke, at kagen er reserveret eller bestilt. Jeg skal først bekræfte din bestilling og depositum skal være betalt.

Når du sender billeder til illustration/inspiration, så er det kun forslag til kagens design. Jeg kopierer ikke kager direkte 1:1. Det betyder, at figurer, placering af figurer/pynt, farve osv. kan være forskellige fra gang til gang fordi alt er håndlavet.

Ved hver bestilling opkræves et depositum på kr. 300,-. Jeg er desværre nød til at slette din bestilling/forespørgsel efter 3 dage hvis jeg ikke har modtaget dit depositum. Når du betaler dit depositum, betyder det også, at du samtidigt godkender mine leveringsbetingelser.

Vil du ændre din bestilling, for eksempel størrelse eller design, skal det gøres minimum 8 hverdage før afhentning. Bagefter kan din bestilling ikke ændres. Hvis ændringen medfører et nyt design af kagen, altså hvis kagens tema/udformning skal laves om, så opkræver jeg yderligere depositum kr. 200,-.

Kan man annullere ordre?
Hvis du ønsker at annullere din bestilling, kan det gøres senest 8 hverdage før afhentning. Depositum vil ikke blive refunderet.

BETALING

Du kan betale for kagen via bankoverførsel eller via MobilPay.  

Der kan desværre ikke betales med Dankort/kreditkort.  

Restbeløbet for kagen skal betales senest 8 hverdage før kagens afhentningsdato.

AFHENTNING

Kager afhentes efter aftale.

Kommer du for tidligt, kan det ske, at din kage er ikke klar til afhentning. Kommer du for sent, risikerer du, at butikken er lukket og din kage bliver ikke udleveret. Det er meget vigtigt for mig, at du kommer til tiden, især om lørdagen hvor der afhentes mange kager.

Hvis du ringer og forklarer, at du bliver forsinket, koster det kr. 100,- pr. påbegyndt halve time jeg skal vente.

Når du henter kagen, skal du godkende kagen og tjekke om alle oplysninger (Navne, dato osv.) på kagen er korrekte.
Når du henter kagen og godkender uden bemærkninger, betyder det, at du godkender udseende og bekræfter, at kagen er som du ønskede.

Kagen skal helst transporteres køligt i bagagerummet eller alternativt foran på gulvet i passagersiden. Den skal stå stabilt og på en flad/lige overflade. 
Kagen må ikke stå skævt eller på sædet i bilen.  

Vær forsigtigt når du kører med kagen. Du må ikke bremse pludseligt og når du drejer, skal det være meget langsomt, især i rundkørsler.  

Du skal medbringe nogle køleelementer hvis du skal køre langt med kagen, eller når temperatur udenfor er over +12 grader.

ANSVARET FOR KAGEN OG TRANSPORTEN AF KAGEN OVERGÅR TIL DIG NÅR DU FÅR KAGEN UDLEVERET.

KLAGE

Du har naturligvis ret til at klage over kagen hvis jeg har lavet forkert smag eller brugt forkerte bunde m.v. Du skal gemme et stykke kage som beviser fejlen. Du kan også tage et meget tydeligt billede. Hvis du ønsker at klage, så skal du klage straks fejlen opdages. Du kan ikke klage over design, farve osv. efter kagen er hentet. Det kan kun gøres ved afhentning.

Du kan ikke klage hvis din kage er ødelagt under kørslen, smeltet, væltet eller tabt. Husk at transportere kagen meget forsigtigt!

Du kan ikke klage hvis du synes, at smagen var ikke som du havde forventet. Jeg bruger mine egne opskrifter, og du har muligheden at bestille smagsprøver før kagen bestilles hvis du vil være helt sikker på smagen.

ANDET

Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre billeder af kagerne på denne hjemmeside, Facebook , Instagram og andre sociale medier.